• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Gekocht wat hebben jullie recent gekocht

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
54
Dat klinkt nu alvast goed ;)

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
229
Punten
63
Website
www.satellitefun.org
Da's goei poeier! Zoiets wil ik me ook nog eens gaan kopen ongeveer. Een mooie vaste surround set zodat ik niet meer afhankelijk ben van m'n blu-ray surround set. Een vaste set zo met die hdmi kabels is veel mooier.
Mooie aanschaf, ben ook benieuwd hoe die Dolby Atmos gaat klinken, maar met een Denon weet ik vrijwel zeker dat het gaat bevallen. ;)

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
54
Dat zijn die snelle uitgerekte scooters, die zie ik erg veel in mijn buurt rijden en die scooters trekken zo snel op staan ze zo voor je neus ...
Niet verkeerd Ron leuk speelgoed ik zelf rij alleen zomers een schakel Mash..

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
51
Punten
28
Mijn laatste aankopen, diverse t-shirts en een spijkerbroek das ook af en toe nodig, en zo kom ik de zomer weer door.

ArtstudioG

Gevestigd lid
Lid geworden
30 jan 2017
Reaction score
53
Punten
28
Leeftijd
60
Een Yamaha MT-01 van 2008 met 33.000km op de teller. Volledig in 't zwart, jammie. Mijn vorige was ook een Yamaha MT-01 maar van 2005 met 120.000km op de teller. De fun-zomer kan beginnen, euh ... is al volop bezig.

toska

Gewaardeerd lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reaction score
88
Punten
48
Leeftijd
56
Website
www.games4you.be
Ik koop niets meer ik zou niet weten wat heb hier 4 computers waar ik eentje gebruik, daarnaast 5 smartphones en een apple en mijn kleerkast hangt vol nieuw dat ik niet eens aan doe, enige wat ik wel aankoop is ondergoed en kousen de rest word opgepot onder mijn matras 🤣

Bovenaan Onderaan