wat hebben jullie recent gekocht

Friesian

Junior Lid
Lid geworden
10 okt 2021
OS
W10
Jeetje, witte gij dèh heul errug zeker? Oftewel, zou ik hier foto's plaatsen moet ik echt ff kijken hoe dat werkt. Niet alleen met de uitvoering daarvan maar ook wat betreft wat ik allemaal aan gereedschap heb zei de zot. 😉🤣

Friesian

Junior Lid
Lid geworden
10 okt 2021
OS
W10
Een kleine greep uit mijn assortiment gereedschap. Onlangs een boorstandaard gekocht, boormachine had ik al, om de gaatjes voor een diy spraybar (gaatjesbuis) voor het aquarium netjes te boren.
Een perfecte rechte lijn van de uitstroom met op elke 3 cm een gaatje boor 2 mm voor een goede distributie van voedingsstoffen voor de planten. Aan weerszijden een klem om de buis vast op zijn plaats te houden, middelpunt waar te boren. Van tevoren met een stift een lijn getrokken.
20210918-144108.jpg

Tis me gelukt met foto uploaden zoals je kunt zien. Viel best mee. Was ff kijken welke link werkt. 😸

Laatst bewerkt:

Friesian

Junior Lid
Lid geworden
10 okt 2021
OS
W10
@Friesian - is het een idee om mooie foto's van jouw aquarium te posten met daarbij een klein verhaalje?
Natuurlijk maar eerlijkheidshalve verdient het te worden vermeld dat mijn bakje op dit moment leeg staat omdat we nieuwe vloerbedekking laten leggen in de keuken en woonkamer. Maar eerder gemaakte foto's kan wel.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
@Friesian, dan maak je desnoods twee series aan met foto's van voor de nieuwe vloerbedekking en dito erna?

Bovenaan Onderaan