• Vanaf het moment dat Security Analist PeterJ een hulproep overneemt,
    vraag ik de leden zich verder niet meer te bemoeien met het topic,
    zodat PeterJ optimale ondersteuning kan geven

Windows 10 update werkt niet

Beste,
Onderstaand bericht ontvangen met de raad mij tot jullie te wenden om dit reeds lange tijd aanslepende probleem op te lossen
Als jullie dit eens kunnen bekijken ik zou er eeuwig dankbaar voor zijn.


Hoi Ferre,
ik heb je gecontacteerd, doordat ik via jouw profiel zag,
dat je in het verleden graag door Abraham geholpen bent.

Abraham en ook PeterJ vind je op
piepcomp.nl
en op hijackthis.nl/forum/en pcwebplus.nl/phpbb/index.php kan je ook PeterJ vinden.

Je hebt dus keuze genoeg, lijkt mij.
 

PeterJ

Security Analist
Team lid
Lid geworden
14 jul 2019
Berichten
555
Rechtsklik op het bestand C:\Windows\INF\oem26.inf en klik op Eigenschappen.
Klik vervolgens op de knop Geavanceerd
Er verschijnt een nieuw venster. Post hiervan een screenshot.
 

Ferre

Junior Lid
Lid geworden
7 aug 2021
Berichten
36
Locatie
Oostende
OS
Windows 10 Home 64-bit
AV
Windows 10
FW
Windows 10
in bijlage
 

Bijlagen

  • Printscreen OEM26.docx
    916,5 KB · Weergaven: 5

PeterJ

Security Analist
Team lid
Lid geworden
14 jul 2019
Berichten
555
Vink uit Compress contents to save disk space.
Probeer Windows Update daarna opnieuw en meld het resultaat.


Sorry als het niet snel genoeg gaat. Er is niet altijd een eenvoudige oplossing.
Als je wilt stoppen dan mag dat natuurlijk.
 

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Berichten
25.260
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
@Ferre - ik wist niet, toen jij dit topic begon, dat jij een oude Windows 10 versie gebruikte.
Had ik dat geweten, had ik jou iets anders laten doen en had ik PeterJ niet te hulp geroepen.
 

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Berichten
5.022
Locatie
Mooiste stad aan de IJssel
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Je gebruikt een verouderde Windows 10 versie, namelijk versie 1903. Deze wordt niet meer automatisch geupdate door Microsoft.
In het bericht van 9 augustus is dit al door @PeterJ geconstateerd. Ik ga ervan uit, dat hij als specialist er heil in ziet, om het op te lossen.
In ieder geval heb ik er bewondering voor. En laat ik het uiteraard aan @PeterJ over om het op te lossen, sorry dat ik hier post Peter, dit is dus waarom.
 

Ferre

Junior Lid
Lid geworden
7 aug 2021
Berichten
36
Locatie
Oostende
OS
Windows 10 Home 64-bit
AV
Windows 10
FW
Windows 10
@Abraham54 - bedankt voor de info. Ik heb er alle vertrouwen in dat Peter een oplossing vindt, maar u zal wel begrip hebben dat ik gefrustreerd geraak.
Vriendelijke groet,
Ferre
 

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Berichten
25.260
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Laten we even het antwoord van Peter afwachten.
 

PeterJ

Security Analist
Team lid
Lid geworden
14 jul 2019
Berichten
555
Je hebt de printer ge-deinstalleerd. Heb je de printer ook fysiek afgekoppeld ?
Koppel alle niet essentiële apparaten af.
Herstart de computer.
Voer daarna opnieuw de instructies in dit bericht uit en meld het resultaat.
 

Ferre

Junior Lid
Lid geworden
7 aug 2021
Berichten
36
Locatie
Oostende
OS
Windows 10 Home 64-bit
AV
Windows 10
FW
Windows 10
welke instructies uit welk bericht????

alle niet noodzakelijke dingen afgekoppeld en herstart.
 

PeterJ

Security Analist
Team lid
Lid geworden
14 jul 2019
Berichten
555
welke instructies uit welk bericht????
In deze gegeven zin staat de link naar de instructies:
"Voer daarna opnieuw de instructies in dit bericht uit en meld het resultaat."
Bericht #53 in dit topic voor de duidelijkheid.
 

Ferre

Junior Lid
Lid geworden
7 aug 2021
Berichten
36
Locatie
Oostende
OS
Windows 10 Home 64-bit
AV
Windows 10
FW
Windows 10
In deze gegeven zin staat de link naar de instructies:
"Voer daarna opnieuw de instructies in dit bericht uit en meld het resultaat."
Bericht #53 in dit topic voor de duidelijkheid.
Hoi Peter,

Ik laat je even weten dat het update probleem van mijn laptop opgelost is.

Bedankt voor alle moeite die u gedaan geeft om mij te helpen.

Met vriendelijke groet,
Ferre
 
Bovenaan Onderaan