Vraag Windows 7 home download heeft een probleem.

perloc

Gevestigd lid
Ik wil aan de hand van mijn Install key, windows 7 home downloaden.
Dat zou kunnen met deze link: Download Windows 7 Disc Images (ISO Files)
Ik krijg, de melding als de key wordt geferifieerd:
"The product key you entered appears to be for software pre-installed by the device manufacturer.
Please contact the device manufacturer for software recovery options."
Waarom wil windows niet de ISO laten downloaden? Ik wil een schone Windows, geen recovery en zonder alle rommel van HP erbij.
perloc

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Je kan met OEM-licenties via die site niet aan de ISO komen.

Gebruik de Windows ISO Downloader van Heidoc om de betreffende Windows 7 ISO te krijgen.

Microsoft Windows and Office ISO Download Tool

De betreffende ISO wordt wel via Microsoft servers gedownload.

perloc

Gevestigd lid
Sjonge, jonge, wat een "mess", die site! Ik kom alsmaar PDF, Pdf converters en wat dies meer zij tegen. Uiteindelijk de downloader gevonden.
Ikzelf kan die niet downloaden met mijn Internet verbinding. Dat moet mijn zoon in Nederland doen. En dan opsturen en hopen dt het aankomt!
Enne..., accepteert die de install Key? Of hoe zit het daarmee? En als mijn Win7 afwijkt van de te downloaden file? Alles voor niets?
Ik waag het er maar niet op. Dus weer bij af!

Ik zie het ervan komen dat ik gewoon bij Amazon een Win7 DVD moet kopen. En ook maar hopen dat die aankomt.....
perloc

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Sjonge, jonge, wat een "mess", die site! Ik kom alsmaar PDF, Pdf converters en wat dies meer zij tegen. Uiteindelijk de downloader gevonden.perloc

ArtstudioG

Gevestigd lid
Je kiest bij heidoc (zie afbeelding hierboven) - na tijdelijke installatie - voor jouw windows 7 home versie in de door jou gekozen taal. Daarna moet je nog wel de ISO op een stick overbrengen met vb Rufus. Bij nieuwe installatie gaat die probleemloos jouw oem-nummer installeren. Bij trage of data-beperkte internetverbinding kan je dat inderdaad beter even in NL laten doen en dan het stickje laten opsturen.

porrelaar

Gevestigd lid
Sjonge, jonge, wat een "mess", die site! Ik kom alsmaar PDF, Pdf converters en wat dies meer zij tegen. Uiteindelijk de downloader gevonden.

Ik zie geen enkele advertentie op HeiDoc.net. Maar ik gebruik dan ook een adblocker, die zulke advertenties verbergt.
In de afbeelding die Abraham54 plaatste, zijn nog de knoppen Like, Share en Tweet te zien. Ook die knoppen worden verborgen door mijn adblocker.
@perloc, wanneer je nog geen adblocker hebt geïnstalleerd, zou ik dat toch zeker gaan doen.

Op mijn iPad, waar ik nu dit bericht op schrijf, gebruik ik AdGuard als adblocker. Voor Windows pc’s is uBlock Origin een goede adblocker.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Bij opstarten van de Windows ISO Downloader klik je op Nee/NO als gevraagd wordt om reserves in jouw computer beschikbaar te stellen!

Bovenaan Onderaan