Windowsfx

Heb ik jou in de war gebracht?
Het gaat om de DEB bestand van de eidcart.

Afhankelijk hoe jij het ingesteld hebt in Mint heb je één klik of twee klikken op eidcart DEB bestand nodig om de GNUínstalller op te roepen.

ik heb die .deb bestand gedownload en dan met Gdebi pakketbeheerder geinstalleerd.

Gefeliciteerd en fijn.
Nu nog de eicart addón voor Firefox en voor zover ik weet, ben je dan klaar voor Belgische overheidsdiensten.

ik zit met een klein probleempje ik heb op deze pc een dualboot van linux mint 21.3 en linux mint 22
ik zou de 21.3 willen verwijderen, aangezien de eidkaartlezer ook nu op de 22 werkt
maar hoe kan ik nu zien op welke partitie de21.3 staat en de 22?
want de 21.3 moet verwijderd worden en niet linux mint 22

Wat jij nodig hebt, is GParted - Gnome Partition Manager

GParted is altijd aanwezig in Linux Mint (Beheer) voor je deze installeert.
Maar na installatie van Mint is GParted weg.

Maar in de software catalog kan je GParted weer vinden en installeren.

ik heb met gparted de versie linux mint 21.3 kunnen verwijderen, en dat gedeelte heb ik geformateerd en verwijderd (grijs) maar hoe voeg ik die samen met de andere partitie waar linux mint 22 opstaat?oja en mijn pc start nog op en enkel met 22

ik heb mijn partitie kunnen samenbrengen door met de stick te gaan tot ik bij de keuze was om er naast te zetten of te wissen
bij geanvanceerd heb ik dit samengevoegd en weer opgestart, de opstartregels waren weg en linux mint 22 starte weer op

Mooi zo en heel goed gedaan.
Je hebt je kennis nu uitgebreid en weet wat je met GParted zoal in Linux kan doen, dat dit niet in Windows kan.

Terug
Bovenaan Onderaan