Discussie Wordt dit leuk en blijft dit leuk?

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Real Madrid - Ajax = 0 - 3

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Nieuwe ontwikkeling; stand nu 1 - 4 voor Ajax.

Fantastische vrije trap van Lasse Schöne.

Kate

Enthousiast
:p:cool:Dit is heel erg leuk!!!!!!!!!

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Ajax heeft gewonnen.
Een fantastische prestatie en dat is ook heel goed voor het Nederlandse voetbal.

quandor

hondje
Na jaren en jaren mij doodergeren aan handsome Ronaldo (die zelfs in de rust van wedstrijden mogelijk nog wat gel in zijn haar deed) gisterenavond genoooooooooooooten. Eerlijk is eerlijk, het had ook zomaar 4-4 of 4-5 kunnen worden.

Ik had even (nog) geen zin om erop te gaan Googlen, maar ik ben benieuwd wanneer het Nederlandse voetbal weer een 2e rechtstreekse kandidaat gaat krijgen voor de CL. Het heeft te maken met punten dat je als land krijgt toegekend als clubs ver / verder komen in de CL. Misschien dat iemand het zo uit zijn hoofd weet?

Kijk je naar de reeds bekende kwarfinalisten en waarschijnlijke aanstaande, dan bekruipt mij hetzelfde gevoel als toen ik naar de achtste finalisten keek. Ik achtte Ajax kansloos maar gelukkig hebben ze het tegendeel laten zien. Wat ben ik blij dat ik ernaast zat.

Laatst bewerkt:

HansGU

Gewaardeerd
Zelfs nadat ze (al zo snel) met 0-2 voor kwamen te staan twijfelde ik nog steeds of ze het wel de gehele wedstrijd konden volhouden. Met name de 2e helft natuurlijk.

Overigens, er zijn maar weinig clubs die in Estadio Santiago Bernabéu in één wedstrijd 4 doelpunten weten te scoren. Dat was/is alleen voor de allergrootsten weggelegd.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Laten we dit topic maar voortzetten met de wedstrijden van heden avond. Ik denk dat Juventus het heel moeilijk gaat krijgen tegen Atletico Madrid. Ik twijfel of ze het gaan redden.

Zelf ben ik overigens voor AM.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Juventus is door.

quandor

hondje
Mooi, weer een levensgevaarlijke club eruit, al waren vooraf eigenlijk alle resterende 15 ( :weary_face: ) clubs 'levensgevaarlijk'.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Het ziet er naar uit dat Bayer München thuis tegen Liverpool het toernooi zal moeten beëindigen.
Liverpool staat met 3 - 1 voor.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Liverpool en Barcelona zijn vanavond de winnaars.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Liverpool was wel een stuk beter dan de Duitse grootmacht.

Abraham54

Admin
Ondersteuning

Bovenaan Onderaan