• Welkom bij PiepComp Support.
    Last van problemen in Windows, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer,
    het geweldige team op dit mooie en gezellige forum is er om jou te helpen. Als gast kun jij enkel het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Jij kan echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met jouw vraag, probleem of met andere leden communiceren. Als lid heb je ook de mogelijkheid deel te nemen aan een grote keur van andere forumonderwerpen die niet PC gerelateerd zijn.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Video Zwemmen met dolfijnen in Ocean world op de Dominicaanse republiek

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Reaction score
21
Punten
18
Leeftijd
53

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Reaction score
21
Punten
18
Leeftijd
53
Was prachtig om te doen en zou het ook iedereen aanraden als je er naar toe gaat, want het is zo ontzettend leuk

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd
65
Helaas mag de video hier niet afgespeeld worden in verband met muziekrechten.

K

Kate40

Guest
Dat geloof ik onmiddellijk! Alleen zwemmen die dieren in het verkeerde land: veel te warm!!!

En nu even heel iets anders, Husky! Want je zwemt daar nou wel lekker, maar je bent gelukkig precies op tijd terug om nu al vast gefeliciteerd te worden met je verjaardag die morgen is! Ja, er ontgaat me niets en dus is 4 augustus een dag waarop jij veel cadeautjes gaat krijgen! Geniet er maar van!

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Reaction score
21
Punten
18
Leeftijd
53
Dat geloof ik onmiddellijk! Alleen zwemmen die dieren in het verkeerde land: veel te warm!!!

En nu even heel iets anders, Husky! Want je zwemt daar nou wel lekker, maar je bent gelukkig precies op tijd terug om nu al vast gefeliciteerd te worden met je verjaardag die morgen is! Ja, er ontgaat me niets en dus is 4 augustus een dag waarop jij veel cadeautjes gaat krijgen! Geniet er maar van!

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Reaction score
21
Punten
18
Leeftijd
53
ja was heerlijk, ja en inderdaad morgen ben ik jarig. ik zal er zeker van proberen te genieten.

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
24
Punten
18
Leeftijd
54
Dikke pret, maar blijft voor de dieren de vraag of die er ook zo over denken...ben er niet voor dit soort dieren in kleine verblijven te houden en het zijn geen huisdieren als een honden of katten. Het zelfde als in circussen vroeger met beren tijgers leeuwen en ga maar zo door dat is er gelukkig voor een groot deel uit.
Even goed lijkt het er zeker op dat het een leuke ervaring voor jou persoontje geweest was Husky en ik bedoel dat ook echt zo.
Gr.
Pred..

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Reaction score
21
Punten
18
Leeftijd
53
Dikke pret, maar blijft voor de dieren de vraag of die er ook zo over denken...ben er niet voor dit soort dieren in kleine verblijven te houden en het zijn geen huisdieren als een honden of katten. Het zelfde als in circussen vroeger met beren tijgers leeuwen en ga maar zo door dat is er gelukkig voor een groot deel uit.
Even goed lijkt het er zeker op dat het een leuke ervaring voor jou persoontje geweest was Husky en ik bedoel dat ook echt zo.
Gr.
Pred..
Ja het was erg leuk en zeer bijzonder en als je ziet hoeveel kunstjes je ze kan leren, maar ja ze horen eigenlijk vrij rond te zwemmen en het waren twee bassins waarin ze zwommen, en ze leken wel erg goed verzorgd te worden alhoewel ik mijn bedenkingen had over het encounter met een zeeleeuw wat ik daarvoor heb gedaan dat was ook zeer bijzonder maar die had een heel erg klein bassin waarin dat gebeurde..... maar het is wel leuk zo dicht bij zulke dieren te zijn en ze aan te raken en te voeren en er mee te zwemmen, en ervaring die ik nooit zal vergeten maar ik zou het niet weer doen, 1 keer was leuk en bijzonder voor de rest gun ik die dieren de rust.... en ja ze horen absoluut vrij rond te zwemmen.....toch al niet te min als je daar bent echt een aanrader om te doen hoe duur het ook was en er een film van te kopen inclusief al die honderden foto's die er van genomen zijn, en dat koste nog eens 100 euro.....

Bovenaan Onderaan